lerkils-båtvarv

Min sambo eller blivande man är alltid på jakt efter en ny båt eller alltid och alltid. Han är på jakt efter en båt eftersom han älskar fiska och det är lättare att fiska med båt än från land.
Jag vill hemskt gärna ha båt jag med men mest för att åka vattenskidor, sitta i solen och glassa och känna vinden i håret då man gasar över vattnet. 
Solen som glittrar i vattnet och små skvittret från vågorna. Vi hade båt som barn och jag älskade att vara ute och åka med den.
Jag kom i håg att vi satt och metade en dag när jag var liten i vår båt och jag slänger i min napp och säger att fiskarna ska få mina nappar sedan slutade jag med dom.
En annan gång bräcker jag på påhittad skånska jag är från skåne och tänka sig sisådär 30 år senare bor jag här nere i skåneland.
På lerkils-båtvarv.se kan du kolla på olika modeller till bra priser och snygga designer.
Du kan även hitta motorer, begagnade saker och lite annat smått och gott. In och kolla om du är ute efter ny båt eller annat som du behöver till din båt.
In och kolla!
 
 

Kommentera inlägget här :