Advents tävling

Alltså jag ser att ni tittar in och det är inte så att jag tvingar er att lämna en kommentar men det hade varit himla trevligt.
Lite tips om vad för pyssel ni vill se tex.. Tävlngar, steg för steg osv..
Ett litet hej eller god jul kanske??
Nu över till det jag skulle skriva.. Snart andra advent och då tycker jag vi kör en julig tävling om 
*Trumvirvel*
Dessa... Vem vill inte gå runt och glittra i dessa till jul (pärlan glittrar även om det inte syns på bild)
 
 
Tävlingsregeler...
Berätta vad som är bäst med julen??
Gilla gärna mitt insta konto pysselhyss
Glöm inte skriva din mailadress
Tävlingen håller på fram till söndag kl 23:59
 
Kram L
 
 
 

Kommentarer :

#1: Helena i Uppsala

Jag är med!
Och kollar på måndag om jag varit lyckosam.

Svar: Du skulle berätta vad som var bäst med julen:) kom igen ett nytt försök, tävlingen förlängs en vecka till :) /L
Lillan

skriven

Kommentera inlägget här :