Ebbes butik

Vi har haft en lång och varm höst till min stora glädje eftersom jag alltid fryser både ute och inne. Hemma åker tjockstrumpor,yllefilt och koftan fram mer eller mindre året om. Jag eldar så de står härliga till i öppna spisen speciellt nu på hösten . Och alla ljus jag använder per dag/vecka/månad ska vi inte prata om.
Jag är född i kalla norrland men har mer eller mindre flytt kylan. I dag bor jag i söder av vårt avlånga land och älskar åka utomlands och njuta av värmen.
Jag har precis titta in på ebbes butik och hittat mycket roligt av ull som kommer få mig att slippa frysa. Det finns även andra roliga saker i deras butik,så jag tycker absolut ni ska ge butiken en chans och kolla runt i den.
Är du ute efter fårskinnsfäll till barnvagnen, ett par tofflor till dina kalla fötter eller en liten ullfilt så ska du inte missa ebbes butik. 
Det finns inrednings saker,kläder och massa annat skojigt som du kan titta på. Det finns ett brett sortiment så det finns något för alla.
Nu när julen börjar närma sig så kanske du kan hitta  något  i julklapp  eller något som du behöver nu inför julen.
Jag tror du kommer hitta nått som passar just dig!
 
 
 
/L
 
 

Kommentera inlägget här :