Vexman

Är man ute mycket i jobbet eller på fritiden är det oerhört vktigt att man har bra kläder att vistas ute i. Min svärfar har jobbat hela sitt liv ute och nästan aldrig frusit. Tack vare att han haft bra arbetskläder på sig och sedan att dom har hållit länge är ju bara ett plus i kanten.
Nu vet jag inte exakt vart dom köpte sina kläder men jag kan rekomendera er att gå in på Vexman och kolla runt efter varma arbetskläder.
 
1994 startade Olle och Peter företaget, då som återförsäljare av arbetskläder, profilkläder och annat. I dag har det hänt så mycket mer med företaget men det gör det ju i alla företag. Dom förändras ju hela tiden.
Du kan hitta mycket olika kläder inne på deras sida sommarkläder, vinterkläder, höst men syftet med kläderna är det samma dom ska härda utevistelse.
Så för er som har företag med anställda eller som själva jobbar mycket ute tycker jag ni ska ta en till på Vexmans sida. Priserna är rimliga och kläderna fina och bra.
Det är alltid roligt att hitta nya sidor som man kan titta runt på  och få tips på bra saker man kan köpa. och jag tycker detta är en bra sida som jag tycker ni ska titta in på.
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :