El-Ge

Min älskade sambo har sedan barnsben fiskat. Han finner ett lugn han inte finner någon annanstans. Vi träffades för 7 år sedan och sedan dess har jag mer eller mindre blivit indragen i denna rogivande hobbyn.
Höjdpunkten var då vi var på en torskbåt , jag fick min livs största fisk och innan jag visste ordet av och han ta en bild så hade kapten slängt i den igen eftersom den var för liten enligt måtten i mina ögon var den STOR..
Jag han få fler torskar och bilder den dagen. Jag lyckades även få upp min första och sommarens enda näbbgädda från båten. Mäkta stolt!
Nästa steg i min fiskekarriär är att lätra mig flugfiska. Jag älskar ju att pyssla så binda flugor kan jag redan men jag har inte lyckats få till kasten med flugspö än.
 
Min sambo är alltid på jakt efter nya fiskesaker och han blev överlycklig då jag snubblade in på el-ges sportfiske sida genom ett uppdrag att skriva om den.
Lätt som en plätt då man finner både rogivande lugn och adrenalin genom att fiska.
På elges sida finner du allt möjligt i fiske väg. Till flugfiske, havsfiske, saker runt omkring fiske, sovsäck, myggmedel, kläder osv. Jag tror att vilken fiskenörd som helst kan hitta nått på deras sida.
Priserna är bra och utbudet stort!
Lycka till med fisket med era nya saker från el-ges sida!
 
 
/Linda
 
 
 

Kommentera inlägget här :