Gränslösa resor

Tänkte jag skulle tipsa om en sida med massa intressanta resor. Sidan heter gränslösa resor.

Natur kultur och spännande möten med människor från världen över möts på fantastiska platser. Allt detta blir möjligt då gränslösa resor har människor som bott på plats dit resan går så att resan blir mer nära och naturlig!

Du kan välja mellan tjej/kvinno resor, upplevelse resor eller tema resor, musik resor och historiska resor.

Jag sambon och ungarna funderar på att boka en resa och eftersom vi gillar inte bara det vanliga turist ställena så när jag nu ska kolla över nästa resemål så ommer jag definitivt ha denna sida i åtanke. Just för att man kommer närmare länderna och upplever länderna på ett närmare sätt än vad man gör när man åker på vanliga turist resemål.

Jag rekomenderar er att till in på deras sida Gränslösa resor ni kanske hittar ert nya spännande resmål just där!!

 
/L
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :