Tips - Idrottspriser

Idag hittade jag på denna sida att blogga och tipsa om. Idrottspriser.  Hur kul är det egentligen inte att vinna pris? Jag älskar att vinna priser och det tror jag inte jag är ensam om :)
På denna sida kan man beställa designade gåvor och utmärkelser för alla möjliga tillställningar. Idrottsmän/kvinnor eller jubileum på jobbet.
Pokaler medaljer och plaketter med gravyr till billiga priser och på nätet får man alltid 10% rabatt och där ingår gravyr i prixet!!
7 dagars leverans om man beställer på nätet,hämtar man inte ut paketet debiteras man med 250:-, 
Tar man faktura kostar det 45:-
Handlar man med kredit tillkommer frakt på 100:-
Vill man mot alla odds skicka tillbaka något har man åtta dagar på sig.
 
 
Sporrong som företaget heter är Sveriges äldsta och har funnits sedan det startade i Stockholm 1666.
Sedan 1965 har sporrong varit kunglig hovleverantör, förr fanns över 1000 hovleverantörer i dag finns bara ynka 130 st efter att kraven blivit hårdare.
Tillverkningen sker i fabriker i Estland och Finland eller kontrollerade samarbetspartner världen över.
 
Dom flesta sportintresserade vet ju vad idrottsgalan är och sporrong är stolt leverantör även till dem. Förutom dem har dom över 7000 nöjda kunder världen över och fler kommer det bli. 
 
Titta in på deras sida och förgyll ett barnkalas med medaljer efter en skattjakt , en firmafest eller nått annat skoj  evagemange,
Hittade själv många fina priser som jag skulle kunna tänka mig köpa..
 
 
 
 
Glöm nu inte titta in!!! /L


 

Kommentera inlägget här :