Gyproc

När man bor i hus är renovering ett ständigt projekt man håller på med.
Hela tiden hittar man nya saker som måste fixas och ordnas till.
Vi flyttade in i ett hus  för ett och ett halv år sedan och startade renoveringen på övervåningen direkt. Sedan gick vi lös på källaren och nu ska vi dra igång med nedervåningen.
Allt som kan underlätta och minska byggtiden är positivt. Eftersom vår hall ska renoveras från golv till tak så kollar jag ständigt runt på billiga och effektiva sidor som kan hjälpa till att underlätta jobbet för oss.
Tid är pengar sa alltid min kloka morfar.
 
gyproc hemsida kan man hitta allt man behöver i gipsskivor. Till golv tak och väggar.  
Gyproc har en dialog med köparna,dom kan erbjuda beräkningar,dom har certifierade entreprenörer och dom säkerställer att resurserna är anpassade till miljön och till en bra kostnad.
Som så många andra i dagen samhälle så strävar dom efter att jobba så miljövänligt som möjligt. Dom är certifierade med iso 14001.
Jag som tänker mycket på miljön tycker det är viktigt att det är så miljövänligt som möjligt där jag handlar i från.
 
 
Om ni som jag står mitt i en renovering och vill ha hållbara och vettiga saker att arbeta med så tycker jag ni ska titta in på deras sida. Kolla runt lite ni kanske hittar något som just du vill ha..
 
Ha en bra dag/L