Diy- av trasiga jeans

Jag har hittat så mycket roligt man kan göra av trasiga jeans att nu vet jag inte vad jag ska hitta på med dem. Jag har sparat ett tag..
Jag ska visa er lite man kan göra och har ni gjort något av trasiga jeans så skriv gärna en kommentar så jag kan kolla på ert pyssel.
 
Camillas virkhörna  hittar ni dessa söta korgar.
 
 
Hos hantverkarna hittar ni jeans kudde
 
Hanverkarna har även sytt fiskar av jeans.. Dessa kan användas i en mobil eller som en leksak på ett fiskespö. Eller varför inte göra ett akvarium med små söta jeans fiskar??
 
 
Eller varför inte ett lapptäcke som jag åsså hittade hos hanverkarna
 
 
Söta väskor har Christina sytt
 
 
Finns en hel uppsjö av saker man kan sy men jag vet bara inte vad jag ska göra av alla mina jeans. Har total stopp i pysselhjärnan just nu!!
 
/L
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :