Tips om smartson

Gratis är gott eller hur??
Vi har det inte så gott ställt, vilket jag lärt mig leva med. Min sambo är förtidspensionerad och jag jobbar 75% så jag tittar ofta runt effter gratis saker men jag trycker ALDRIG hem saker jag inte behöver eller skulle tänka mig att testa. Jag vet att många gratis samlar tänker OJ gratis det tar vi jag tänker det tar jag inte det kan nån som verkligen vill testa det ta :)
samma sak när jag tävlar på tex instagram jag har sett att många tävlar i allt, men varför ska jag tävla om sånt jag inte har nån användning för? Då tycker jag att det är bättre att nån som verkligen behöver eller vill ha det vinner..
 
Jag tänkte i alla fall tipsa om Smartson. jag har fått äran att testa många bra saker där. i dag hämtade jag ut en påse med hundgodis som Buffy ÄLSKADE och en renost som gubben gömde undan för ungarna ;)
Har även kupong för 3 påsar godis därifrån att hämta ut!
Rekomenderar er att gå med i smartson för att få testa gratis saker.. 
Jag har testat många bra saker som jag nog aldrig skulle testat annars genom dem!
 
/L
 

Kommentera inlägget här :