Shaktimatta

Under perioder i mitt liv har jag haft ont i min rygg mycket beror på att jag jobbar inom vården där axlar och rygg får ta mycket stryk.
När shaktimattan kom så var jag ute bland dom första och handlade denna. Jag tror på sånna här saker.
I många år har dom följt mig och hjälpt mig genom otaliga timmar med värk. Men jag har också märkt att jag blir avslappnad och sover gott efter att jag legat på mattan en stund.
I dag har även nackkudden tillkommit då min sambo har sin värk i nacke och ska jag vara ärlig så snor jag den rätt ofta av honom :)
 
Min mamma tvivlade länge på om det verkligen fungerade men efter med sina trötta fötter hade stått på den en stund så köpte hon en egen.
Jag älskar den och skulle inte kunna vara utan den. Ibland när fötterna kliar så brukar jag gnida fötterna mot spikarna på mattan, blir massage samtidigt som det slutar kliar.
Går du in på shaktimattan och kollar runt kan du få tips och råd ur man kan använda mattan och även vad dom har i sin shop till försäljning.
Dom har även en video där du kan se hur man använder sin matta på bästa sätt..
In och beställ om du inte redan har en 
/L

Kommentera inlägget här :