Mekinförvaltning.se

Ängelholm är en otroligt vacker stad i skåne, den ligger vid kusten och har över 40 000 invånare. Jag har besökt staden en gång vilket var under ett krog besök men vi bodde i ett otroligt vackert hus, så där typiskt skånskt.
Där och då visste jag att någon gång i mitt liv skulle jag bli skåning, men jag visste bara inte när, hur och var.
I dag bor jag i skåne i Kristianstad. Staden är inte alls så vacker som Ängelholm men jag är dock i skåne sedan 7 år tillbaka.
 
Melin förvaltning har 11 anställda och hjälper dig att hitta en lokal eller en lägenhet. Deras lägenheter ligger attraktivt i centrala ängelholm,  vilket är en fördel då man har nära till allt. Företaget har funnits sedan 90 talet och det jobbar 11 st som underhåller fastigheterna.
 
När jag besökte Ängelholm så vandrade jag längst kusten, studerade alla vackra skånska hus och njöt av naturen. Skåne är en otroligt vacker del av sverige och jag skulle inte vilja flytta härifrån. Så alla som funderar på att flytta ner kan ta sig en titt på ojekt som är till salu på Melins förvaltnings sida. Jag tror du kommer att bli väldigt nöjd med hjälpen du får av dem.
Lycka till!
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :