Bra hyra i Tranås

Tranås en tätort och centralort i Jönköpings län och är full av liv och rörelse . Genom Tanås sträcker sig en gata som är Tranås mittpunkt den kallas storgatan och är med sina 2 km lång och 38 meter bred Sveriges största. 
Dess historia sträcker sig långt bak i medeltiden, redan 1907 näms namnet tranås vill ni veta mer om det får ni kolla runt på det.
Tranås har varje år en musikfestival som blir större och större och varje år är det en jazz och blues festival som anordnas. Så det händer saker i vackra Tranås.
Naturen är vacker och Tranås ligger vid sjön Sommen i norra Småland, så vill du flytta till vacker miljö och ett ställe där det händer saker så ska du söka dig till Tranås.
Jag har varit på tranås badhotell vilket jag verkligen kan rekomendera. jag funderar på att överaska gubben på en romantisk weekend efter vårt bröllop i juni, bara att komma i väg han och jag.
 
Om ni tittar in på bra hyra så kan ni hitta lediga lägenheter i tranås  eller lediga lokaler om ni letar efter det.
Det finns mycket att berätta om Tranås men är det något man funderat på tycker jag att det är lättast att man googlar runt och letar på det så får man alla svar man vill om just Tranås.
Lycka till med letandet av ert nya boende.
 
 
/L

Kommentera inlägget här :