swedmotorer

Motorer är väl inte riktigt min grej egentligen men det är mest för att jag inte kan med dom. 
Jag älskar att åka fort,, jag har varit med och kollat på rallytävlingar, jag älskar att åka  cross och har sedan barnsben kört tre och fyrhjuling.
Så saker med motorer är kul, dock är jag inte så bra på själva motorerna och då är det väl bra att Swedmotor finns för sånna som ming som inte har jätte koll.
På deras sida finns reservdelar, och dom utför reparationer så att sånna som jag kan få hjälp.
Dom reparerar, installerar, säljer och servar motordelar så vill ni h hjälp tycker jag ni ska ringa dem. Kanske kan dom hjälpa dig med något av dina problem med bilen.
Man ska alltid låta andra hjälpa än om man själv äe olika
Jag vill lära mig mer om bilar eftersom jag i hela mitt liv ville bli rallyförare och barnmorska. I dag är jag undersköterska och har inte körkort.
Efter en bilolycka för 2 år sedan så känner jag inte riktigt att jag klarar av att sätta mig bakom ratten på en bil så det kanske får bli att jag lär mig mer om motorer.
Swedmotorer har jobbat med motorer sedan 1979 så dom har lång erfarenhet med en massa nöjda kunder efter sig.
Titta in och kolla om du kan få den hjälp du behöver.
 
 
 
/L
 
 

 

 

 

 

Kommentera inlägget här :