Metalock

Många gånger har jag åkt både Finlandsfärjan och färjan till Tyskland, Danmark och till polen och klart att det någonstans i bakhuvudet finns en oro om att tänk om båten sjunker eller tänk om någonting går sönder, tänk om jag inte överlever, är båten servad och är den i bra skick.
Bara tanken på Estonia som sjönk den 28 september 1994.
Den 28 september 1994 var jag 15 år gammal och blev väldigt berörd över alla människor som omkom. Jag hade börjat min praktik på ett servicehus, jag hade blonderat håret och hade ring i ögonbrynet och jag kommer ALDRIG glömma då alla namn rullade upp och nyheten om att Estoni hade sjunkit. Jag tror inte nån kommer glömma vad dom gjorde precis då dom fick beskedet.
Därför känns det tryggt att sånna som Metalock finns att dom servar och tar hand om våra färjor. Dom servar världen över bla i europa, västindien och nordamerika och dom har mer än 100 års erfarenhet av reparationer. Dom finns tillgängliga 24 timmar om dygnet 7 dagar i veckan.
Kolla in deras hemsida 
 
 
 
Dom håller även utbildningar så kolla in på deras hemsida ditt företag kanske hittar något på deras sida som kan göra livet lättare för er.
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :