Högsta

Sommaren har kommit med stormsteg.
Värme sol och grillning står högt på schemat hos alla semesterfirande. Själv har jag inte semester förrän i augusti men det hindrar mig inte från att grilla dom kvällar jag är ledig.Eller sitta ute och njuta av dom varma sommarkvällarna.
Att sitta ute och njuta av ett glas rosé med ljumma sommarvindar är ju helt underbart.
Så klart man vill ha det fint och snyggt på sin uteplats och hos högsta finns trädgårdsmöbler, terassmöbler och andra utemöbler till bra pris.
Butikerna finns i Uppsala , västerås, örebro och enköping. Så bor du i närheten så tycker jag du ska tassa in och se dig omkring i deras butiker. Du kommer att pryda din utetererass eller uteplats med stil.
Vem vill inte ligga i en hängmatta dessa underbart varma sommarkvällar/dagar och läsa en bok? Jag vill och jag ska ha en hängmatta nu i sommar. Jag har länge drömt om det :)
Inne hos Högsta hittar du även hängmattor, cafemöbler, parasoller, markisser eller möbelsjydd. Dom har det mesta för att du ska få så snygg uteplats det bara går.
Går du in på deras sida kan du även få tips om möbelskötsel, leverans och hur du kan delbetala.
Så in och spana på deras hemsida eller iin i deras butik.
 
 
/L
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :