Guldstadsverkstad.se

Jag och sambon går ju i giftas tankar och jag kollar runt på olika alternativ av ringar. Man vill ju att den ska vara unik och personlig och att man ska vill känna att denna vill jag bära med stolthet i hela livet ut. Man vill att andra ska titta på den och säga wow vilken fin ring.Så valet av ring för mig är viktigt. 
Jag vill kunna titta på den varje dag och känna att denna ring är den jag velat ha sedan jag drömde om bröllop som barn.
I Eskiltuna har Anders sin guldstadsverksad där han gör unika och personliga smycken till ett vettigt pris..
Jag är ju ute efter ringar och åp guldstadsverkstaden kan man beställa efter önskemål . Man kan välja efter modell och sedan vara med och på verka hur man vill att den ska se ut. Perfekt då man vill ha unika vigsel eller förlovningsringar.
 
 
Kolla in på sidan och kolla om ni hittar nått unikt hängsmycke till något speciellt tillfälle eller om ni som jag söker förlovning eller vigselring.
Ett av smyckena heter Nordanskog och är inspirerad av skogarna i norden. Vilket jag tycker är en fin tanke.
Glöm nu inte titta in direkt så ni inte missar att kolla runt på alla fina smycken,
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :