Favorit i repris...köp ett armband till förmån för barncancern

Dessa armband säljs till minne av en liten tjej som heter/hette Junis 
 
Jag har följt en mamma under en längre tid på instagram. Hon förlorade sin dotter Junis innan 8 månaders ålder i kampen mot cancer. Hon samlar in pengar till barn cancerfonden i en fond för sin dotter. Jag har under mina yngre dagar varit inblandad i barncancerfonden och följt många barns öden. Nu vill jag hjälpa Johanna mamma till Junis att samla lite pengar så jag har pysslar i hop några armband. Kostnad för materialet dras av så jag kan pyssla fler om det blir nån efterfrågan på dem. Sätter inget pris utan ni bestämmer vad ni vill ge. Tänk på att pengarna går till en god sak!! Junisfonden är uppe i 272.345 kr och målet är 300.000
 
 
 
 
 
Dom flesta ser ut så här.. Kom igen och ge en summa..
 
 
Kom igen och skänk en slant maila mig på [email protected]
/L
 

Kommentera inlägget här :