Gumo stuguthyrning i Sälen

Jag är född och uppvuxen i Norrland och när jag flyttade ner till Stockholm och sedan  Skåne så saknar  jag givetvis, slalom. skotern och att allt med snön. 
Ända sedan jag varit liten har vi åkt till fjällen och åkt slalom vilket jag alltid älskat. Man känner sig så fri då man susar ner i backarna.
 
Detta leder mig in på stuguthyrning i Sälen och ett företag som heter Gumo som hyr ut stugor. Du väljer själv  vilka veckor som du vill att dom hjälper dig att hyra ut stugan.
Smidigt och smart och du behöver själv inte sköta mer än att välja uthyrningsveckorna.
Du kan välja att bara ha stugtillsyn en gång i månaden med då dom besiktar ut och insidan för aatt se att allt är i sin ordning. Priser och sånt hittar ni på deras hemsida.
Dom kan även ta hand om din nyckel för en summa om man glömmer nyckeln hemma.
 
Lite om företaget kanske ni vill veta. Gumo beteyder Gunnar Moberg han startade upp företaget för över 30 år sedan. På 80 talet hjälpte Gunnar flitigt till att ta hand om stugor på fjället vilket sedan ledde fram till företaget tog fart.
Gumo hyr ut, förmedlar och har tillsyn på stugor över hela sälen. Gumo är Sälens erfarnaste uthyrare så tveka inte att gå in på deras hemsida eller ta kontakt med dem om ni ska dra till fjällen :)
 
 
/L
 
 
 

Kommentera inlägget här :