Klockimport

Jag älskar klockor, dom är endel av personligheten och man kan variera och byta i oändlighet..
Jag är på ständig jakt efter nya klockor, de finns ju i så många modeller, färger, priser och olika variationer.
Man kan aldrig få för många klockor, skor och handväskor så är det bara :) Fast det tycker min sambo att man kan.
Kommer ni i håg er första klocka.??
Jag kommer nog aldrig glömma den. JDet var ju något speciellt med att få ha en klocka, man kände sig vuxen och stor. Hade jag vetat det jag vetat idag hade jag inte haft lika bråttom. Tillbaka till min första klocka jag valde en grön . EN MÖRKGRÖN av alla fina färger på jorden så väljer jag en grön. samtigt har jag alltid varit tjurig envis och alltid gått min egen väg. kanske var det så även med klockan. 
klockimport kan du hitta massor av fina klockor. Olika märken till en billig och bra peng.
Målet eller ideen var 2005 att vara billigast online.
Klockmodellerna är många och hittar man inte det man vill ha kan man alltid höra av sig till klockimport så kanske dom kan trolla fram klockan just du är på jakt efter.
Jag tycker absolut att det är värt ett besök på deras hemsida. Kanske hittar just du din drömklocka till ett vettigt pris :)
 
 
 
 
 
/Linda
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :