karmikdesign

Nu när våren kommer med stormsteg så vill man göra allt på en gång i trädgården.
Vi har bott i vårt hus i 1½ år 
Detta är vår andra sommar i huset. Förra året var vi nyblivna hundägare så då gick all tid åt till att rasta valpen och få henne att göra av med energi.
Men i år kommer all min energi ligga på att få en fin trädgård, helst av allt vill jag ha en sådan som alla bara går förbi och tänker wow!!!
Det vi måste få ordning med i trädgården är faktist ett par gångar och ett par krukor och på karmikdesign finns det skiffer som går att bygga upp det mesta med.
Väggar, murar, golv och krukor det finns mycket fint på deras hemsida som jag skulle vilja använda deras skiffer till.
Att bygga upp med sten gör att allt ser mer ombonat och naturligt ut. Jag skulle vilja fixa till vår källare och att se bilder på deras hemsida gör mig sjukt sugen på att bygga upp källaren i sten.
Min granne som precis flyttat in har fixat till sin källare med just skiffer sten på väggarna så sjukt fint.
En annan vägg i källaren han har är denna..
 
 
Du kan forma och leka mycket med sten. Så jag tycker absolut du ska titta in på deras hemsida och se om du hittar nått.
Jag ska i alla fall in på deras sida och dröma mig bort och planera framåt!
 
/L
 
 

Kommentera inlägget här :